Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Επίσκεψη στη Λέσχη Φίλων των Comics

Την Κυριακή 20 Δεκεμβρίου το πρωί πήγαμε παρέα με τον πατέρα στη Λέσχη Φίλων των Comics (Αγ. Ειρήνης 5, Μοναστηράκι) όπου γινόταν bazaar. Υπήρχαν εκατοντάδες μεταχειρισμένα τεύχη κόμικς σε καλή κατάσταση (κάποια από αυτά ήταν σπάνια) και έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να εμπλουτίσω την συλλογή μου.
Πολύ ωραία η ατμόσφαιρα και εξαιρετική η φιλοξενία από τους υπεύθυνους της Λέσχης (μας υποδέχθηκε πολύ ζεστά η κα Σταματία Αντωνάκου).
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους...

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2009 ΣΤΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ

Μερικές φωτογραφίες από την αξέχαστη Σαμοθράκη...
Καταράκτης στη Γριά Βάθρα. Συνδυασμός βουνού, θάλασσας και άγριας βλάστησης πλατάνια, καστανιές, κουμαριές, μυρτιές και άφθονα τρεχούμενα νερά στη σκιά του Σάος.
Μονοπάτι προς τους καταράκτες του Φονιά.
Κήπος - καταπληκτικής ομορφιάς παραλία (νοτιοανατολικά) με βότσαλο.
Παλαιόπολη - Αρχαιολογικός χώρος (Ιερό των Μεγάλων Θεών)
Παχιά Άμμος - η καλύτερη παραλία του νησιού (στα νότια)
Περιήγηση στην Άνω Μεριά / περνώντας τον ποταμό Άγκιστρο.
Η Χώρα με τα μεσαιωνικά ερείπια του Γενοβέζικου Κάστρου των Gattiluzi.
Trekking στην απότομη και ηφαιστειογενή νότια πλευρά του όρους Σάος / πηγαίνοντας προς «της γριάς τα πανιά» .

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

ΓΕΝΕΘΛΙΑ WALT DISNEY

Σαν σημερα 5 Δεκεμβριου 1901 γεννιεται ο δημιουργος του MICEY MOUSE και πατριαρχης της παιδικης διασκεδασης ο... WALT DISNEY.

MICEY MAOUS CARTOONS

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

γενεθλια ΜΙΚΥ ΜΑΟΥς

Σαν σημερα 18 νοεμβριου 1928 εκανε το ντεμπουτο του ο ΜΙΚΥ ΜΑΟΥς μεσα απο την ταινια STEAMBOAT WILLIE .Αυτη η ταινια ηταν η πρωτη που η εικονα κ' ο ηχος ηταν συγχρονισμενα.

Γενέθλια ASTERIX

ΕΓΙΝΕ 50 ΧΡΟΝΩΝ ΜΑ ΤΟΝ ΤΟΥΤΑΤΙ !!! Στις 29 Οκτωβριου συμπληρωνονται 50 χρονια απο την γεννηση του πιο διασιμου ηρωα των Γαλλικων κομιξ και ενος απο τους πιο δημοφιλεις στην διεθνη σκηνη.
Ο Αστεριξ ετοιμαζεται να σβησει 50 κερακια .

Delirant isti Romani..*

*ειναι τρελοι αυτοι οι ρωμαιοι.

Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

ΠΑΣΧΑ 2009

Φέτος το Πάσχα -όπως παραδοσιακά συμβαίνει κάθε χρόνο- ήμουν στην αγαπημένη Σκάρφεια. Ξαναείδα καλούς φίλους και περάσαμε όμορφα. Τελικά την Μεγ. Τετάρτη βγήκε και ο παππούς Γιάννης από το νοσοκομείο, οπότε ανέβηκαν από νωρίς και οι γονείς μου για να κάνουμε όλοι μαζί Πάσχα. Ήρθε επίσης ο θείος Κοσμάς με τη θεία Μαργαρίτα και την Μεγ. Παρασκευή δεχθήκαμε την επίσκεψη των νονών μου (και πήρα και τα δωράκια μου).
Εκτός των άλλων είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε κηπουρική (φύτεψα λεβάντες, βοήθησα λιγάκι τον πατέρα μου που ξεχορτάριασε και φτιάξαμε και κάδο για οργανικό λίπασμα).

Την Κυριακή του Πάσχα κάναμε εκδρομή στα Μετέωρα. Οι επιβλητικοί, τεράστιοι βράχοι με ύψος που φτάνει τα 400 μ., είναι ένα θέαμα που σου κόβει την ανάσα. Επισκεφθήκαμε το "Μεγάλο Μετέωρο" (Μονή Μεταμόρφωσης του Σωτήρος) που είναι ο ψηλότερος και μεγαλύτερος βράχος, ο "Πλατύς Λίθος". Εδώ κτίστηκε από τον 14ο αι. (1344) ασκητικό καταφύγιο. Στο μοναστήρι υπάρχει σήμερα τραπεζαρία, μαγειρείο και νοσοκομείο όλα πολύ καλά διατηρημένα, και υπάρχει μουσείο με κειμήλια, έργα τέχνης και συλλογές της μονής. Η ανάβαση παλιά γινόταν με ανεμόσκαλα ή με δίχτυ. Το 1923 κατασκευάστηκε στον βράχο σήραγγα και λαξευτά σκαλοπάτια που οδηγούν στη μονή.

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

Σχολική παρέλαση, 25η Μαρτίου 2009

Οι ακροβάτες της Κίνας

Την Κυριακή 22/3/09 ήμουν στο θέατρο Badminton. Πήγαμε να θαυμάσουμε τους ακροβάτες του Εθνικού Θεάτρου Ακροβατών της Κίνας, ίσως τους κορυφαίους στον κόσμο. Ήταν ένα υπερφυσικό θέαμα. Παρουσίασαν απίθανα νούμερα (π.χ. όλος ο θίασος πάνω στο ποδήλατο, τα ιπτάμενα πιάτα, οι ομπρέλες, τα ποτήρια, τα άλματα ακριβείας μέσα από στενούς δακτύλιους κλπ.) πράγματα που δεν γίνονται, αλλά αυτοί τα κατάφερναν και μας έκαναν όλους να τους χειροκροτάμε ακατάπαυστα.

Αφιερωμένο στη μνήμη των απροστάτευτων πεύκων

Το περασμένο Σαββατοκύριακο ακόμα ένα οικόπεδο της περιοχής μας ξεστολίστηκε. Ο ιδιοκτήτης δεν θεώρησε χρήσιμο να παραμείνει έστω και ένα από τα πανύψηλα πεύκα που για χρόνια υπήρχαν στο χώρο και έδιναν όχι μόνο το πολύτιμο οξυγόνο αλλά και ομορφιά.
Τι μανία είναι αυτή!! Όλοι τα κόβουν όλα....... Προφανώς έχουν βάλει σκοπό να μην αφήσουν τίποτα όρθιο. Το τσιμέντο φαίνεται πως αποφέρει περισσότερα οφέλη.
Ερώτηση: Αυτοί οι δημοτικοί-κοινόχρηστοι χώροι πότε θα γεμίσουν με δένδρα;

Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Το μνημόσυνο του παππού Φίλη

Πριν δυο βδομάδες είχαμε τα σαράντα, δηλαδή σαράντα ημέρες μετά την αποδημία του παππού έγινε επιμνημόσυνη δέηση στην εκκλησία μετά τη λειτουργία. Μετά τη δέηση μοιράστηκαν κόλλυβα και ψυχούδια σε όλους και είπαμε "Θεός ’σχωρέστον".
Τα κόλλυβα ή "στερνά" είναι ένα γλύκισμα με κύρια συστατικά βρασμένο σιτάρι, σταφίδες, αμύγδαλα, φυστίκα, ρόδι καθώς και ζάχαρη και διακοσμείται μέ άσπρα καί ασημένια κουφέτα, ρόδι και φυστίκια.
Τα επιμελήθηκε από βραδύς με πολύ φροντίδα και μαστοριά η γιαγιά Τούλα (ξαδέλφη της γιαγιάς) και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά σπουδαίο.

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2009

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝΕ ΤΟΝ ΞΑΔΕΛΦΟ... ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙ !!!!

Την ώρα που ο παππούς ο Γιάννης έπαιρνε εξιτήριο (μετά από ένα μήνα νοσηλείας στο ΓΝΑ "Γ.Γεννηματάς") την Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009 και ώρα 14:20, η θεία Μαρίνα γεννούσε τον ξάδελφο, ένα ομορφόπαιδο βάρους 3, 460 κιλών και ύψους 53 εκ.

Όλα πήγαν καλά και για τη μαμά και για το παιδί........

Είμαστε όλοι πανευτυχείς και ενθουσιασμένοι........

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

"Έφυγε" ο παπούς Φίλης.

Την περασμένη Πέμπτη κηδέψαμε στη Σκάρφεια το παππού Φίλη.
Έμεινε 1½ μήνα στο νοσοκομείο και μέχρι τελευταία στιγμή είχε την ελπίδα ότι θα ξαναγυρνούσε στο χωριό μας. Μάλιστα την τελευταία φορά που συναντηθήκαμε – την Κυριακή, τρεις μέρες πριν πεθάνει- μου άφησε παραγγελιά να αποστηθίσω το σύμβολο της πίστης και μου έδωσε διορία μέχρι το καλοκαίρι που θα πήγαινα στο χωριό για καλοκαιρινές διακοπές, να το ξέρω απέξω για να του το πω.
Δεν άντεξε όμως, και το απόγευμα της Τετάρτης 21 Ιανουαρίου 2008 και ώρα 16:30 ξεψύχησε. Η μαμά μου είπε ότι «έφυγε» ήρεμα και γαλήνια έχοντας κοντά του την γιαγιά, την μαμά και τη θεία Βάντα.

Ήταν άνθρωπος θεοσεβούμενος, με ευγενική ψυχή, ζεστή καρδιά και ειλικρινή αισθήματα.

Θα τον θυμόμαστε για πάντα τον παππούκα……………..

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

O Αλέξης, ο φίλος μου

Ο Αλέξης είναι καλό παιδί, χαίρομαι όταν βρισκόμαστε και δεν βαριέμαι ποτέ.............

Φίλοι Για Πάντα (ΦΓΠ) .................