Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

4μερο στο Λονδίνο

Την Παρασκευή 12/2/2010 αναχωρήσαμε οικογενειακώς για Λονδίνο. Μετά από 3½ ώρες πτήσης φτάσαμε στο terminal 5 του αεροδρομίου Heathrow και από κει με το μετρό στη Russell Square που βρισκόταν το ξενοδοχείο μας.
Μη χάνοντας χρόνο αφήσαμε τα πράγματά μας και αφού φάγαμε μεσημεριανό ξεκινήσαμε τις βόλτες. Με το day-pass του μετρό πήγαμε στη στάση Baker Street (Bakerloo line) όπου πρώτα επισκεφθήκαμε το εκπληκτικό μουσείο κέρινων ομοιωμάτων της Madame Tussauds. Μετά από αυτό πήγαμε, που αλλού, στο London Beatles Store (231 Baker Street) όπου αγοράσαμε ενθύμια.
Τη δεύτερη μέρα ξεκινήσαμε μετά από ένα γερό πρωϊνό για South Kesington / Brompton όπου βρίσκονται μαζεμένα τα τρία σπουδαία μουσεία Natural History Museum, Science Museum kai Victoria & Albert Museum. Όλο το πρωινό περιφερόμασταν στο μουσείο και ειδικά στη "κόκκινη ζώνη" που βρίσκονται οι θησαυροί της γης και στη "μπλε ζώνη" που βρίσκονται οι δεινόσαυροι (με τον Ρεξ που κινείται και βρυχάται). Το μεσημέρι εξαντλημένοι φάγαμε σ ένα ιταλικό εστιατόριο της Knightbridge. Στη συνέχεια πήγαμε στο Hyde Park όπου ταίσαμε σκιουράκια και από κει κάναμε τη διαδρομή προς ανατολή περνώντας από την αψίδα του δούκα του Wellington, το Green Park, το παλάτι του Buckingham, το μνημείο της βασίλισσας Βικτώριας, St, Jame's Park, το Αββαείο του Westminster, το κτίριο του Κοινοβουλίου με το έμβλημα της πόλης το Big Ben, καταλήγοντας στον Τάμεση.
Την τρίτη μέρα η ξενάγησή μας άρχισε με επίσκεψη στο Βρετανικό Μουσείο. Η Ελληνική πτέρυγα με τα Μάρμαρα του Παρθενώνα αλλά και άλλα γλυπτά και κεραμικά ήταν ο κύριος λόγος της επίσκεψης μας. Επίσης μας εντυπωσίασε η πτέρυγα της αρχαίας Αιγύπτου, της Ασυρίας και της Μεσοποταμίας.
Μετά το μεσημέρι περιπλανηθήκαμε με το double decker (το διώροφο κατακόκκινο λεωφορείο) σε όλο το Κεντρικό Λονδίνο έως τη πλευρά κάτω από τον Τάμεση στη περιοχή Southwark. Εκεί επισκεφθήκαμε το Globe Theater που χτίστηκε το 1599 (ανήκε εν μέρει στον Σαίξπηρ) και υπήρξε το πιο ονομαστό θέατρο της ελισαβετιανής εποχής, όπου ζωντάνεψαν για πρώτη φορά οι σαιξπηρικοί ήρωες. Δίπλα βρίσκεται η Tate Gallery που είναι το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Λονδίνου όπου έπεσε πολύ γέλιο με τις μπούρδες που εκθέτουν.
Την τελευταία μέρα κάναμε μια πολύ ωραία βόλτα στο Regent's Park και στη συνέχεια κατεβήκαμε στην Oxford Street και στο Soho. κατά το μεσημέρι μαζέψαμε τα πράγματά μας και αναχωρήσαμε για το αεροδρόμιο αποχαιρετώντας το όμορφο Λονδίνο.